Themis: Softwarepakket voor advocaten

Support

Het leveren van een goede service is voor Flexsoft meer dan een bekwame, accurate helpdesk afleveren!

Wij bieden u naast een professioneel supportteam ook opleidingen aan op uw kantoor en een online knowledgebase zodat u ook na de werkuren uw vragen kan beantwoord krijgen via online webinars, YouTube how-to videos, …

U kan bij Flexsoft terecht voor 3 soorten supportcontracten.

 

Themis Support Center

 
Basic
Standard
Premium

Updates wetgeving (intrestvoeten, formule claeys, ...)

  •  
  •  
  •  

Updates www.advocaat.be, notarim, ...

  •  
  •  
  •  

Helpdesk (werkdag 9h00 - 12h00 en 13h30-17h00)

  •  
  •  
  •  

Updates Firmware (aanpassend, correctief en vernieuwend)

  •  
  •  
  •  

Inbegrepen supporturen/jaar [1]

 
  •  
  •  

Gratis opleidingen kantoren Flexsoft

 

  •  
  •  

Gegarandeerde interventietijd van 6h

 
  •  
  •  

Inbegrepen consultancydag/jaar [2]

 
 
  •  

Extended helpdesk: (werkdag en zaterdag 9h00-12h00 en 13h30-19h00)

 
 
  •  
[1] Support uren/jaar: één Lite licentie betekent 4 uur support per jaar, een pro licentie betekent 6 uur support per jaar. Overschrijdingen worden aangerekend aan 95€ uur, overzettingen naar volgend jaar niet toegestaan
[2] Consultancydag/jaar: de aankoop of huur van één softwarelicentie betekent één ½ dag consultancy on site per jaar.